Digital Scrapbooking at WiddlyTinks.com
Photo Albums at WiddlyTinks.com

... Semoga Hari ini akan lebih baik dari semalam dan sentiasa dalam rahmat dan barokah Allah ...

... Semoga Hari ini akan lebih baik dari semalam dan sentiasa dalam  rahmat dan barokah Allah ...

... kullu'aam wa antum bikhair! ...

Ahlan wa sahlan wa marhaban bikum!
Terima kasih kerana sudi melayari blog saya yang tidak seberapa ini. Mudah-mudahan sedikit sebanyak dapat memberi manfaat kepada antum dan sebagai satu tarbiyyah untuk diri saya sendiri. InsyaAllah!


" Ya Allah! Bantulah Islam dan orang-orang islam seluruhnya, kurniakanlah kejayaan kepada Islam dan orang-orang Islam seluruhnya"


..........................................................................................

Sabtu, 6 September 2008

:: Nama saya dalam Bahasa Jepun ::

Duk saya jenguk-jenguk blog seorang teman..terjumpa entry pasal tukar nama dalam bahasa Jepun. Hehehehe... Inilah nama saya :: Ayano Hayuata ::. Ermmmm... best jugak nak menyebutnya kan?!!. Adalah juga dengar cam nama asal! Hehehehe... Cubalah di sini... tukar nama.



Tiada ulasan: